søndag den 18. april 2010

Så blev det også søndag og jeg fik igen tid ved symaskinen. Malte
har nemlig besøgt sin søde bedste idag, så jeg jeg skulle ikke underholde på den front idag. Tilgengæld fik han et par lækre hjemmesyede bukser. Min sy-veninde kom forbi og vi syede så ihærdigt at kaffen blev kold undervejs - kender I det? Vi blev endda enige om at lave en cafe-aftale en anden dag, for vi får slet ikke snakket verdenssituationen igennem når vi syr så koncentreret:-)
I aftes fik jeg også sendt en sending billeder afsted til fremkaldelse. Billeder fra Kamilles fødsel, min fødselsdag, Maltes fødselsdag og så alt det indimellem. Det hele inden for blot 6 uger. Sikke meget der sker med sådan en nyfødt baby på så kort tid. Og sikke stor min lille dreng pludselig er blevet! En rigtig børnehavedreng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar